6th GFS 2018 - Physical Performance Symposium banner

Physical Performance Symposium

Το Physical Performance Symposium θα εστιάσει με το σύνολο των εισηγητών του στην άσκηση για απόδοση σε διαφορετικούς πληθυσμούς (αθλητές, ασκούμενους αναψυχής και άτομα με χρόνιες καταστάσεις υγείας) καλύπτοντας ένα ευρύ φάσμα θεματολογίας που παρουσιάζει αυξημένο ερευνητικό ενδιαφέρον και υψηλή προτίμηση μεταξύ επαγγελματιών άσκησης και πελατών στο χώρο του Fitness.

Έχει ως κύριο στόχο να ευαισθητοποιήσει και να επικαιροποιήσει τις γνώσεις και τις δεξιότητες του σύγχρονου επαγγελματία της άσκησης που ασχολείται ενεργά με την εξατομικευμένη άσκηση, και ταυτόχρονα επιθυμεί να προωθήσει το μήνυμα ότι η ασφαλής άσκηση για απόδοση και βελτίωση της φυσικής κατάστασης απαιτεί προσεκτικό σχεδιασμό βασιζόμενο σε τεκμηριωμένα στοιχεία και όχι απλά σε εμπειρική γνώση.

Εισηγήσεις

  • Old School secrets to increase Athletic Performance - Part I

    giorgos karanastasis stavros karanastasis

    Γιώργος Καραναστάσης, MSc (GR) & Σταύρος Καραναστάσης, BSc (GR)

    ΣΑΒΒΑΤΟ 11:00-11:50

    Οι έκκεντρες μυϊκές δράσεις είναι ένα πολύ ισχυρό εργαλείο στη βελτίωση της αθλητικής απόδοσης, της γενικής υγείας αλλά και της πρόληψης – αποκατάστασης τραυματισμών. Στο πρώτο μέρος της εισήγησης θα αναλυθεί η θεωρία πίσω από την πλειομετρική άσκηση, η οποία μπορεί να προσφέρει μια βέλτιστη καμπύλη αντίστασης, χωρίς σημεία τριβής.

  • Λειτουργική Προπόνηση Υψηλής Έντασης: Ποιες οι ερευνητικές αποδείξεις για τα προγράμματα τύπου CrossFit;

    yuri feito

    Yuri Feito, PhD (US)

    ΣΑΒΒΑΤΟ 12:00-12:50

    Τα προγράμματα Λειτουργικής Προπόνησης Υψηλής Έντασης (HIFT) όπως το CrossFit®, αποτελούνται από ποικιλία λειτουργικών κινήσεων που πραγματοποιούνται σε υψηλές εντάσεις. Με δεδομένο την αυξημένη δημοτικότητα και την έλλειψη συγκεκριμένων ερευνητικών αποδεικτικών στοιχείων για τα προγράμματα αυτά, είναι σημαντικό να κατανοηθούν τα διαθέσιμα δεδομένα της βιβλιογραφίας και πώς αυτά ίσως επιδρούν στην ανάπτυξη και το σχεδιασμό αυτών των προγραμμάτων άσκησης. Η εισήγηση αυτή θα αξιολογήσει τις πρόσφατα δημοσιευμένες ερευνητικές αποδείξεις σχετιζόμενες με βιολογικές και ψυχολογικές μεταβλητές. Επιπρόσθετα, θα συζητηθεί ο κίνδυνος τραυματισμού και οι συστάσεις για σχεδιασμό ασφαλών και αποτελεσματικών προπονητικών προγραμμάτων κάνοντας χρήση αυτής της καινοτόμου προπονητικής μεθόδου.

  • Διάταση περιτονίας με προπόνηση αντιστάσεων για βελτίωση μυϊκής υπερτροφίας

    george bougiatiotis

    Γιώργος Μπουγιατιώτης, BSc (GR)

    ΣΑΒΒΑΤΟ 13:00-13:50

    Η περιτονία είναι περιοριστικός παράγοντας στην μυϊκή υπερτροφία. Η συγκεκριμένη διαδραστική εισήγηση παρουσιάζει τεχνικές διάτασης της περιτονίας με ασκήσεις αντιστάσεων προκειμένου να βελτιωθεί ο ρυθμός μυϊκής ανάπτυξης. Μάθετε να εφαρμόζετε τη συγκεκριμένη τεχνική σε διαφορετικές μυϊκές ομάδες και εξελίξτε τα προγράμματα προπόνησης των πελατών σας.

  • Έλεγχος υγείας πριν τη συμμετοχή σε άσκηση: Μελέτη περίπτωσης σύμφωνα με τις νέες οδηγίες του ACSM

    yuri feito

    Yuri Feito, PhD (US)

    ΣΑΒΒΑΤΟ 14:00-14:50

    Οι επαγγελματίες της άσκησης πολλές φορές καλούνται να γυμνάσουν άτομα με παράγοντες κινδύνου της υγείας ή/και χρόνιες παθήσεις. Η παραπομπή στην άσκηση τέτοιων πληθυσμών από τους επαγγελματίες υγείας μπορεί να αποτελέσει ένα πραγματικά σύνθετο σενάριο για τον σχεδιασμό αποτελεσματικών και επιστημονικά τεκμηριωμένων προγραμμάτων άσκησης με έμφαση στην ασφάλεια και την εξατομίκευση. Η εισήγηση αυτή θα παρουσιάσει το καθιερωμένο διεθνές πλαίσιο του αντικειμένου εργασίας για τους προσωπικούς γυμναστές μέσω της παρουσίασης διαφορετικών περιπτώσεων πελάτη. Θα συζητηθούν και θα αναλυθούν όλα τα σημεία «κλειδιά» που θα προωθήσουν επιτυχημένες προσεγγίσεις προτείνοντας ασφαλείς και επιστημονικά αποδεκτές λύσεις σύμφωνα με τις πιο πρόσφατες κατευθυντήριες γραμμές της Αμερικανικής Αθλητιατρικής Εταιρείας (ACSM).

  • Athletic Foundation

    panagiotis pantas

    Πάνος Πάντας, PhD (ES, GR)

    ΚΥΡΙΑΚΗ 11:00-11:50

    Πολύ συχνά είναι δύσκολο για τον επαγγελματία της άσκησης να κατανοήσει και να διακρίνει τις ανάγκες μεταξύ ενός μέσου  ασκούμενου και ενός αθλητή. Αν και οι βασικές αρχές του ανθρώπινου σώματος είναι οι ίδιες για όλους, ένας αθλητής έχει επιπρόσθετες ανάγκες και διαφορετικές προτεραιότητες. Σε αυτή την εισήγηση θα συζητήσουμε τις πραγματικές ανάγκες ενός αθλητή καθώς και τις διαφορές με τους απλούς πελάτες, καθώς και τον τρόπο με τον οποίο καθορίζονται οι προτεραιότητες για τον κατάλληλο προγραμματισμό άσκησης.

  • Old School secrets to increase Athletic Performance - Part IΙ

    giorgos karanastasis stavros karanastasis

    Γιώργος Καραναστάσης, MSc (GR) & Σταύρος Καραναστάσης, BSc (GR)

    ΚΥΡΙΑΚΗ 12:00-12:50

    Οι έκκεντρες μυϊκές δράσεις είναι ένα πολύ ισχυρό εργαλείο στη βελτίωση της αθλητικής απόδοσης, της γενικής υγείας αλλά και της πρόληψης – αποκατάστασης τραυματισμών. Στο δεύτερο μέρος της εισήγησης θα υπάρξει πρακτική εξάσκηση μειώνοντας το χάσμα της old-school προπόνησης με τα πιο εξελιγμένα εργαλεία.

  • Διαλειμματική Προπόνηση Υψηλής Έντασης για κλινικούς πληθυσμούς

    yuri feito

    Yuri Feito, PhD (US)

    ΚΥΡΙΑΚΗ 13:00-13:50

    Η Διαλειμματική Προπόνηση Υψηλής Έντασης (ΗΙΙΤ) θεωρείται ξεκάθαρα μια από τις κορυφαίες τάσεις στον παγκόσμιο χώρο της άσκησης για το γενικό πληθυσμό. Από την άλλη μεριά, οι επαγγελματίες της άσκησης ερωτώνται κατά πόσο μπορεί αυτή η μέθοδος να εφαρμοστεί σε άτομα με κλινικές καταστάσεις (πχ. καρδιαγγειακή νόσος, υπέρταση, σακχαρώδης διαβήτης, μεταβολικό σύνδρομο, κα.). Αυτή η εισήγηση θα εξετάσει τα πιθανά οφέλη, τους κινδύνους και πώς ιδανικά μπορούν να σχεδιαστούν τέτοιου τύπου προγράμματα για αυτούς τους πληθυσμούς. Ο σκοπός αυτής της εισήγησης είναι να παρέχει πληροφορίες για τα πιθανά οφέλη του HIIT σε κλινικούς πληθυσμούς μέσω επιβλεπόμενων και επιστημονικά τεκμηριωμένων προγραμμάτων άσκησης.

  • Προπόνηση με Περιορισμό της Αιματικής Ροής

    haris valsamidis

    Χάρης Βαλσαμίδης, MD (GR)

    ΚΥΡΙΑΚΗ 14:00-14:50

    Η εφαρμοσμένη κλινική έρευνα τα τελευταία χρόνια έχει δείξει ότι η μέθοδος προπόνησης με περιορισμό της αιματικής ροής (BFRT) όχι μόνο αυξάνει τη μυϊκή μάζα, τη δύναμη και την αερόβια ικανότητα σε υγιείς ασκούμενους, αλλά είναι πλέον μια από τις πιο αποδοτικές τεχνικές θεραπευτικής άσκησης σε αθλητές (μετά από χειρουργείο ή τραυματισμό) και σε ευπαθείς ομάδες πληθυσμού, όπου οι προπονητικές επιλογές είναι περιορισμένες. Η BFRΤ είναι προπόνηση που χρησιμοποιεί χαμηλό φορτίο (20-30% 1-ΜΕ) με περιτύλιξη των άκρων του ασκούμενου με περιχειρίδα ή ελαστικό ιμάντα. Η εισήγηση αυτή θα παρουσιάσει τα θεωρητικά δεδομένα που υποστηρίζουν τη συγκεκριμένη μέθοδο και θα επιδείξει πολλά παραδείγματα σε πραγματικές συνθήκες για διαφορετικές μυϊκές ομάδες μέσω εξάσκησης των συμμετεχόντων.

  • Στην Τιμή Συμμετοχής για το Physical Performance Symposium περιλαμβάνονται όλες οι Εισηγήσεις.