Approved bu GRAFTS

Approved by GRAFTS

R SERIES LOGO

Dance Aerobic by R SERIES FIT

Δημιουργός: Χρήστος Γαβριήλ

Fitness Bootcamp
Δημιουργός: Επαμεινώνδας Κώνστας

Fitness Bootcamp Project

Τo Fitness Βootcamp είναι ένα είδος ομαδικής εκγύμνασης που συνδυάζει τις παραδοσιακές καλλισθενικές ασκήσεις, τις ασκήσεις με το βάρος του σώματος σε συνδυασμό με διαλειμματική προπόνηση και προπόνηση δύναμης. Ενώ υπάρχουν ποικίλες μορφές Fitness Βoot camp, οι περισσότερες σχεδιάζονται κατά τρόπο που να πιέζουν τους συμμετέχοντες σκληρότερα από ό, τι ήταν συνηθισμένοι και όλο αυτό το κάνει να μοιάζει σαν προπόνηση στρατιωτικού τύπου. Το κλασσικό Fitness Βoot camp λαμβάνει χώρα σε υπαίθριους χώρους, αλλά μερικές φορές πραγματοποιείται σε γυμναστήρια ή σε ειδικά διαμορφωμένους χώρους.

Αυτά τα προγράμματα γυμναστικής έχουν αυξήσει την δημοτικότητά τους κατά τη διάρκεια των τελευταίων ετών κυρίως επειδή προσφέρουν έναν νέο τρόπο εκγύμνασης χαμηλού κόστους, είναι αποτελεσματικά και εμφανίζουν το στοιχείο της πρόκλησης. Σίγουρα δεν είναι για όλους όσους αγαπάνε την γυμναστική, αλλά με τον σωστό γυμναστή, οι συγκεκριμένες προπονήσεις εμφανίζουν γρήγορα αποτελέσματα και δημιουργούν μια κοινότητα υποστήριξης και παρακίνησης  ομοϊδεατών ανθρώπων.

Μερικά πρωτόκολλα περιλαμβάνουν:

  • Πλειομετρικές ασκήσεις
  • Διαλειμματική προπόνηση
  • Ομαδικά παιχνίδια
  • Ασκήσεις με ζευγάρια και συνασκήσεις
  • Προγράμματα με εμπόδια
  • Προγράμματα Περιπέτειας
  • Κινητικές Δεξιότητες Βασισμένες σε Παιχνίδια
  • Προγράμματα Ενδυνάμωσης Κορμού
  • Κυκλικές προπονήσεις
  • Προγράμματα σε Ομάδες
  • Προγράμματα Συνεργασίας
  • Διαλειμματικά Προγράμματα με εξοπλισμό ή βάρος σώματος
  • Extreme Αερόβια Προγράμματα
  • Εποχιακά Προγράμματα (Χειμώνας, Καλοκαίρι, Γιορτές)
  • Προγράμματα με υπαίθριο εξοπλισμό πάρκου (παγκάκια, σκαλιά, λόφοι κ. α)

IMA Logo
Δημιουργός: Μαργαρίτα Μπούλα

I.M.A Fitness

Το Ι.Μ.Α fitness training system είναι μια νέα μορφή διαλειμματικής προπόνησης διάρκειας 50'  με την οποία επιτυγχάνεται

  • αύξηση μεταβολικού ρυθμού
  • after burn effect
  • αύξηση μυϊκού τόνου
  • βελτίωση της φυσικής κατάστασης
  • Συνδυάζει αερόβια άσκηση υψηλής έντασης (εντός των φυσικών ορίων)
  • Αερόβια άσκηση χαμηλής έντασης (στις φάσεις ξεκούρασης
  • Ενδυνάμωση (props,μπάρες,λάστιχα,το ίδιο το βαρος του σώματος )
  • Χαλάρωση ( διατάσεις βασικών μυϊκών ομάδων )

Το I.M.A fitness training system έχει 3 level (basic, combo, advanced) τα οποία είναι προχoρογραφημένα (οδηγός για νέους instructos )έμπειροι instructors μπορούν να χρησιμοποιήσουν δικό τους ασκησιολόγιο ( δεν αλλάζουν τα bpm και ο κορμός - δομή : 7 ενότητες ) του συστήματος

  • Μέγιστο αποτέλεσμα σε σύντομο χρονικό διάστημα
  • Αφορά όλες τις ηλικίες και προσμόζεται στα μπορώ και θέλω των ασκούμενων
  • Ρουτίνα με μέγιστη απόδοση