Aqua Fitness

Grafts Hellas poster - Aqua Fitness

Η άσκηση στο νερό θεωρείται από τις πιο προσαρμόσιμες και αποτελεσματικές δραστηριότητες εκγύμνασης. Η φυσική αντίσταση του νερού και η άνωση εξασφαλίζουν υγιή και ισορροπημένη εξάσκηση με πολύ μικρό κίνδυνο τραυματισμού, καθώς δεν προκαλούνται κραδασμοί στις αρθρώσεις. Επιπλέον οι ιδιότητες του υδάτινου περιβάλλοντος παρέχουν την ευκαιρία στους ασκούμενους να βελτιώσουν τη φυσική τους κατάσταση και την κινητική τους ικανότητα μέσα και έξω από το νερό.

Η επιτυχία του aqua training οφείλεται στο πλήθος και την ποικιλία των ασκήσεων και κινήσεων οι οποίες μπορούν να εκτελεστούν, τόσο από φαινομενικά υγιείς ασκούμενους ανάλογα με το επίπεδο της φυσικής τους κατάστασης (αρχάριοι, μεσαίοι, προχωρημένοι), όσο και από κατηγορίες ειδικού πληθυσμού (υπέρβαρα άτομα, έγκυες, πάσχοντες από μυοσκεκλετικές κακώσεις, αρθρίτιδα κλπ).

Γνωρίστε την άσκηση στο νερό καθώς και τον τρόπο οργάνωσης ενός μαθήματος υδρογυμναστικής:

  • Βασικές αρχές άσκησης στο νερό - ιδιότητες του νερού
  • Πλεονεκτήματα και οφέλη της άσκησης στο νερό
  • Ασκησιολόγιο με το βάρος του σώματος
  • Ασκησιολόγιο με φορητό εξοπλισμό
  • Ασκησιολόγιο με σταθερό εξοπλισμό
  • Μεθοδολογία - Διδακτική
  • Δομή μαθήματος
  • Παρουσίαση
  • Ασφάλεια


Οι σπουδαστές έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν ως πρόσθετη συμπληρωματική ύλη, την ενότητα των Μαθημάτων Κορμού Pro level 1, με στόχο την ενδυνάμωση της θεωρητικής τους κατάρτισης:

  • Ανατομία - Κινησιολογία Ι
  • Φυσιολογία της Άσκησης Ι
  • Διατροφή Άσκηση και Υγεία Ι